Description

De LOBA 2.0 TFSI brandstofpomp geeft een brandstof volumestijging van meer dan 40% en kan ruim 130 bar.
De brandstofpomp voldoet aan de zeer hoge eisen die nodig zijn voor de nieuwste generatie van de OEM HPFP specificaties.

Voor de brandstofpomp zijn materialen gebruikt van de beste kwaliteit. Meerdere fasen van verschillende bewerkingscentra, hardingsprocessen, coating processen en kwaliteitscontrole inspecties zijn kenmerkend voor deze HPFP.

De brandstofpomp is getest tot meer dan 8500rpm zowel in een gecontroleerde omgeving als op de baan / weg om een groot scala aan dynamische omstandigheden te simuleren.

LOBA HPFP wordt gemonteerd met een speciale chemische anti-slijtage en anti-wrijving smeermiddel voor de eerste bescherming.

De brandstofpomp komt gloednieuw, voorgemonteerd, volledig gecontroleerd, getest en klaar voor installatie.

Deze pomp past op de meeste TFSi modellen.
ao:
Audi A1 Quattro 2.0 TFSi – 256 PK
Audi A3 8P 2.0 TFSi – 200 PK
Audi S3 8P 2.0 TFSi – 265 PK
Audi TT 2.0 TFSi – 200 PK
Audi TTS 2.0 TFSi – 272 PK
Seat Altea 2.0 TFSi – 200 PK
Seat Exeo 2.0 TFSi – 200 PK
Seat Leon 1P 2.0 TFSi (+R en Cupra R) – 200/240/265 PK
Skoda Octavia RS 2.0 TFSi – 200 PK
VW Eos 2.0 TFSi – 200 PK
VW Golf 5 GTi 2.0 TFSi (+ED30 en Pirelli) – 200/230 PK
VW Golf 6 GTi 2.0 TFSi ED35 – 235 PK
VW Golf 6R 2.0 TFSi – 270 PK
VW Passat 3C 2.0 TFSi – 200 PK
VW Polo 6R WRC 2.0 TFSi – 220 PK
VW Scirocco R 2.0 TFSi – 265 PK
VW Sharan 2.0 TFSi – 200 PK
VW Tiguan 2.0 TFSi – 200 PK

Additional information

Weight0,00 kg