Description
CTS Turbo 1.4 TSI Twincharged Air Intake Systeem
Samen met CTS Turbo zijn we trots om onze nieuwe luchtinlaatsysteem voor de 1.4T FSI twincharged.
De OEM luchtinlaat werkt in combinatie met onze gesloten airbox om samen probleemloos de koude lucht in het luchtinlaatsysteem te persen.
De lucht stroomt vervolgens door onze high flow kegel luchtfilter, dit ontwerp zorgt ervoor dat de motor het maximum aan lucht kan aanzuigen.
Onze CNC gebogen aluminium inlaattraject met geïntegreerde MAF flens zorgt voor een soepele geleiding van de koude lucht naar de motor.
De motor levert hierdoor een piekvermogen winst die varieert tussen 9 – 15PK.
Alle componenten in het CTS luchtinlaatsysteem werken feilloos samen om meer vermogen en koppel te genereren in het hele vermogensbereik en om een sportief geluid te creëren.
Product Details:
– CNC gebogen aluminium buizen met zwarte poedercoating
– CNC gefreesd MAF flens en DV verplaatsbare bung
– Herbruikbare luchtfilter met kegel ontwerp
– Ply silicium aansluitingen met roestvrij stalen klemmen
– Sealed luchtfilterhuis met rubberen bekleding
– Winst varieert tussen de 9-15PK
Opmerking: indien de divertorvalve van uw wagen zich net onder de bypass aansluiting bevindt (naast de veerpoot) dient u de slang met product nummer 1K0145693B aan te kopen om aldus uw divertor valve te verplaatsen. Voor meer info kan u ons bereiken via info@dvxperformance.be
Deze intake past oa op:
VW Eos 1.4 TSi – 160 PK
VW Golf 5 1.4 TSi (GT) – 140/170 PK
VW Golf 6 1.4 TSi – 160 PK
VW Jetta 1.4 TSi – 140 PK
VW New Beetle 1.4 TSi – 160 PK
VW Passat CC 1.4 TSi – 160 PK
VW Scirocco 1.4 TSi – 160 PK
VW Touran 1.4 TSi – 140/170 PK